tirsdag 10. mars 2009

Vår inne

Som mange andre begynner jeg å bli litt utålmodig etter våren nå.
Snøen ligger enda, og selv om den smelter seint men sikkert bort nå føles det som en evighet før den blir helt vekk.
Så hva gjør man da, jo man gjør alt man kan for å få vår følelsen inne=)
Siden jeg ikke har århundrets grønne fingre har jeg jukset litt å kjøpt stiklinger, så får vi se om de har lyst til å bli store og fine!!


Etter å ha pusset opp alt i lyse farger, har det blitt så enkelt å fornye.
Tok bare en grønn duk noen grønne puter og pledd og vips så ble det jo helt anderledes.
Farger er moro!!


Og siden det ikke er noe hage til denne leiligheten så får jeg glede meg over påskeliljer og krokus inne!!
Er i grunn bare fantasien som setter grenser.


Så altså kan ikke våren komme til meg, nei så tar jeg saken i egne hender og starter våren selv!





2 kommentarer:

  1. Helt enig,og resulatet ble jo riktig så vårlig i din stue da:O)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint med farger!! Og syntes krokuser og påskeliljer er like fint inne som ute:)

    HA en fin kveld:)

    SvarSlett