søndag 6. mars 2011

Kjøkkene vårt


Tenkte det var på tide å vise noen bilder fra kjøkkene vårt.
Det er det rommet vi har gjort mest med i huset til nå.

Jeg hadde veldig lyst på en gammeldags vask og fikk presset i mellom å fikk det til slutt, og ble selvfølgelig storfornøyd!!!

Blandebatteriet brukte vi goooood tid på og finne, er så utrolig mye å velge mellom, men ikke alt som passer like godt til en slik vask, fant tilslutt denne som jeg falt helt for.

Heldig som vi var, hadde forrige eier allerede murt opp en grue på kjøkkenet, så den jobben slapp vi unna. Det er utrolig koselig å fyre i en vinter morgen og spise frokost mens man hører knittring fra peisen.

Måtte selvfølgelig presse med min store stolthet som jeg ble en lykkelig eier av i jula,

en Kitchen Aid maskin =D. Den fins jo i så mange fine farger, men siden vi har sorte hvitevarer var ikke valget så vanskelig



Jeg hadde et ønske om å ha minst mulig overskap på kjøkkenet, så da var det viktig å få samlet mest mulig skap, på minst mulig plass. Heldig som jeg er har jeg en svææært hendig samboer som fikk det til å se veldig bra ut.

Dette var mitt kjøkken bidrag for denne gang. Med alt dette kjøkkenpratet tror jeg at jeg må i gang å lage noe mat ;)

2 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Kjempefint kjøkken..
    Lykke til.
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ønsker deg en fin og solrik helg :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett