fredag 13. februar 2009

Interiør for den økonomiske;)

Jeg er vel gaaanske så opptatt av interiør vil jeg kunne påstå.. Men jeg er også opptatt av at ting ikke trenger å koste skjorta, bare fordi man vil ha det fint. Her på bloggen ser jeg mange som er superflinke med gjenbruk. Det har både sjarm og er ofte mye rimeligere.
Det er alltid like moro når man finner noe som man syns er fint, å i tillegg atkoster det lite.
Selv elsker jeg Ikea, syns det er så kjekt med de møblene, de er billig og det er lett å gjøre de personlig. Nå er jeg kanskje ikke så begeistret for et rendyrket Ikea hjem, men det er det vel heller få som har også. Ikea møbler er utrolig kjekt og fint å kunne blande med andre ting du har.



Også vil jeg anbefalle å ta en titt på Ellos sine interiør sider. Her har iallfall jeg sett mange skjønne møbler som man faktisk har råd til :)

Er det kanskje noen andre som har forslag til interiør butikker med landlig, men ikke så dyre møbler?

Syns iallfall disse bildene fra ellos var Nydelige!!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar